Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

8 ΙΟΥΛΙΟΥ PREIKESTOLEN

Πρωινό ξύπνημα, και μετά το πρωινό ακολούθησε η ετοιμασία για άνοδο στον βράχο Preikestolen. Καλό είναι να πάει κανείς πρωί πρωί γιατί μετά τις 11:00 έχει πάρα πολύ κόσμο.
Έχω να κάνω περίπου 4 χιλ άνοδο, πάνω κάτω 2 ώρες και κάτι.
Ξεκινάω

Κι εδώ η θέα συναρπαστική.

Και συνεχίζω την άνοδο. Μου βγήκε η γλώσσα κυριολεκτικά. 


Μιλάμε πολύ κόσμος ανέβαινε.

Άντε να πάρουμε μια ανάσα. Τα δυσκολότερα έρχονται.


Πάντως έχουν φτιάξει πολύ όμορφα το σκηνικό.

 Περνούσαμε λιμνούλες, ποταμάκια, καταρράχτες


Άρχισε η ανηφόρα σε μονοπάτι με βράχια. Παρ ότι η θερμοκρασία χαμηλά, ήμουν μούσκεμα στον ιδρώτα.

Αλλα 2,5 χιλ




Αχ Παναΐα μου. Τα παιξα.


Όμως το πέρασα και συνέχισα. Αλλά είχα πολύ δρόμο ακόμα.

Να κι ο καταρράχτης να φορτώσω και λίγο νερό. Η προμήθεια τέλειωνε. 


Άλλα 2150 χιλ. Έλεος νόμιζα ότι έφτανα.

Αυτό το σκηνικό το συναντάει κανείς παντού στην Νορβηγία. Είναι ένα είδος παλιού gps. Ανεβαίνεις στον λόφο, φτιάχνεις ένα. Μετά στον επόμενο λόφο φτιάχνεις άλλο ένα. Στην επιστροφή τα βλέπεις από μακρυά στις κορυφές των λόφων, οπότε δεν χάνεσαι.


Έφτιαξα κι εγώ το δικό μου.

Ελα να συνεχίσουμε. Τώρα που δεν νοιώθω τα πόδια μου πετάω χαχαχα


Να και το Lysefjord από ψηλά. Η θέα από εδώ ήταν μοναδική


Άντε πάλι χάζεψα. Τι βλέπουν τα μάτια μου; Απίστευτη ομορφιά


Κι απ το πουθενά έσκασε μύτη μπροστά μου ο βράχος. Τελικά έκανα 2,5 ώρες να φτάσω.





Η θέα πάλι απίστευτη, όσο κι αν με τρόμαζε. 

Σιγά σιγά συνήθιζα κι όλο και πλησίαζα




Και να μαι στο χείλος των 600 μέτρων βράχου. 





 Τελικά παρ όλη την κούραση, το Preikestolen άξιζε, και είναι ο ένας λόγος που θα ήθελα να επαναλάβω αυτό το ταξίδι στο μέλλον.




Μετά από 3 ώρες που έμεινα στον βράχο άρχισε η κάθοδος





Η κάθοδος μου πήρε πάνω από 3 ώρες. Ισως και 3,5. Ο λόγος ήταν το κυκλοφοριακό. Ανέβαινε πάρα πολύ κόσμος, και μας δυσκόλευαν πολύ. Γι αυτό πρέπει να αναχωρεί κανείς για την άνοδο όσο το δυνατόν ποιο πρωί, εφόσον το επιτρέπουν και οι καιρικές συνθήκες.

Έφτασα στο Χόστελ. Το οποίο είναι ακριβώς δίπλα στο πάρκινγκ για τον βράχο. 

Ακολούθησε μπάνιο, φαγητό, ξεκούραση και ύπνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου