Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

6 ΙΟΥΛΙΟΥ FLENSBURG - KRISTIASAND


Σήμερα χαλαρό ξύπνημα και πρωινό. Έχω όλη την μέρα χαλαρή. Μόλις 360 χιλ εθνικής οδού. Ο Ε45
Κατά τις 09:00 αναχώρηση για Δανία. Στα σύνορα έφτασα αμέσως.

Μπήκα Δανία, κανένας έλεγχος, και ουσιαστικά πέρασα Σκανδιναβία.
Δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Βέβαια δεν πήγα Κοπεγχάγη.

Επίπεδη και πολύ πράσινη


Ένα ηλιακό βενζινάδικο. 

Μια συνάντηση με Νορβηγούς Χαρλεάδες. Επέστρεφαν από Ελβετία.

Και σιγά σιγά πλησιάζουμε στο Hirtshals.


Μόνο που έφτασα στο λιμάνι 3 ώρες νωρίτερα. Με λίγο συζήτηση κλπ πέρασε η ώρα.


Έφτασε και το καράβι, μπήκαμε, έδεσα την καλή μου και 17:00 έφυγε για να μας πάει στο όνειρο.

Να μαι στην Βόρεια Θάλασσα.

Δεν το πιστεύω. Μετά από 2 ώρες αντίκρισα την Νορβηγία. Η καρδιά χόρευε από χαρά.

Πλησιάζουμε, πλησιάζουμε και φτάσαμε. 

Πήρα το Χτήνος και πατήσαμε Νορβηγικό έδαφος. 

Μονολογώ: Πρόσεχε τώρα, μην ξεχνάς τα όρια ταχύτητας. Ένα χρόνο σχεδιάζεις, μη την πατήσεις σαν τον κολλητό σου και σου πάρουν δίπλωμα κλπ. Και ο κολλητός μου δεν θέλει να ξαναζήσει το ίδιο δια μέσω εμένα.

Πόσο μα πόσο χαιρόμουν που ο κολλητός μου ήταν δια μέσω facebook κάθε μέρα, όλη μέρα νοητά μαζί μου. Ηταν κατά κάποιο τρόπο κομμάτι του ταξιδιού μου, και απ τα κύρια κομμάτια.

Είχα κλείσει ξενοδοχείο ακριβώς 200 μέτρα μετά την έξοδο του λιμανιού.

Δίπλα ακριβώς ήταν το βενζινάδικο, οπότε έριξα και μια μάσα. Ως γνωστόν τα βενζινάδικα στην Νορβηγία έχουν πρόχειρα γεύματα. Ψώνισα και για πρωινό. Έπιασα και συζήτηση με την κοπελιά, και όταν της είπα ότι είμαι από Ελλάδα χάζεψε λίγο. Καλά έφυγες απ τον Παράδεισο να έρθεις εδώ μου λέει; χαχαχα. Παράδεισο εννοούσε την Ελλάδα λόγω καιρικών συνθηκών. 
Επιστροφή στο ξενοδοχείο, για ύπνο. Μόνο που έπαψε να νυχτώνει. Αναγκαστικά κλείνω τις χοντρές κουρτίνες, και χαλάρωσα. 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου