Σάββατο 12 Αυγούστου 2017

11 ΙΟΥΛΙΟΥ GEIRANGER - TRONDHEIM


Ακόμα μια συναρπαστική μέρα ξημέρωσε. Έχω να κάνω 400 απίστευτα χιλ. Σύντομα βρέθηκα στον δρόμο, ο οποίος ήταν όλα τα λεφτά. 

Σε λίγα χιλ μπήκα στο καράβι στο Eidsdal για να περάσω στο Linge, διασχίζοντας το Norddalsfjiorden. Ο δρόμος που ακολούθησε πάλι απίστευτος. 
Ο καιρός λίγο ομιχλώδες

Βρέθηκα μόνος να οδηγώ στο βουνό μέσα σε ένα χείμαρρο όμορφων τοπίων. Βουνό, λίμνες, στριφτεροί δρόμοι κλπ. Η ομίχλη άρχισε να πυκνώνει κι άλλο όμως.


Οδηγούσα τώρα ποια μες στην ομίχλη. Το garmin μου έδειξε ότι είχα waypoint εδώ. Δεν έβλεπα κάτι μες στην ομίχλη. Συνέχισα, και ξαφνικά ο καιρός καθάρισε. Ήμουν μες στο Trolstigen. Ο δρόμος των τρολς. Μυθικά Σκανδιναβικά τέρατα, που έτρωγαν τους περαστικούς κι έφτυναν τα κόκαλα τα οποία γινόντουσαν βράχια. 

Απολαύστε ομορφιά. Ο δεύτερος λόγος που θέλω να επαναλάβω αυτό το ταξίδι.

Το waypoint που είχα βάλει ήταν η εξέδρα που έβλεπες όλο το Trolstigen. Αυτό λόγω ομίχλης δεν το απόλαυσα. Δεν πειράζει.

Κι ο καταρράχτης που σκάει δίπλα στον δρόμο



Κι όμως το οδήγησα όλο αυτό το απίστευτο σκηνικό.






Αφού έφυγα η ομίχλη κατέβηκε και κάλυψε όλο το Trolstigen. Ο καιρός μου έκανε έστω για λίγο την χάρη

Στάση για καφέ, σουβενίρ, και φώτο με το τρολ.

Πεινάγαμε, κι εγώ και το Χτήνος. Στάση στο επόμενο βενζινάδικο, και ξεκινήσαμε πάλι.


Πάλι το ίδιο σκηνικό, που σε κάνει κυριολεκτικά να χαζεύεις απ την ομορφιά.


Ξαφνικά σκάει μύτη η πρώτη γέφυρα του Ατλαντικού δρόμου. Η Bolsoya

Έχω ακούσει πολλές ιστορίες για αέρα, τεράστια κύματα κλπ. Σε μένα όλα ήρεμα. 




Η διάσχιση του Ατλαντικού δρόμου, αν μη τι άλλο είναι ένα Χολιγουντιανό τοπίο.


Αχ και να ταν έτσι το σπίτι μου.

Συνεχίζω

Και η ποιο πολυφωτογραφιμένη γέφυρα του Ατλαντικού δρόμου εμφανίστηκε μπροστά μου


Απίστευτη




Αναχώρηση απ τον Ατλαντικό δρόμο



Έφτασα στο ξενοδοχείο λίγο πριν το Trondheim. 
Χτύπησα κι ένα Νορβηγικό χάμπουργκερ, στο διπλανό εστιατόριο, το οποίο είναι με στέικ (όχι με μπιφτέκι) σαλάτα μπουφέ, έβαζα όση ήθελα και αναψυκτικό. 25 ευρώ όλα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου