Τετάρτη 23 Αυγούστου 2017

Η ΑΠΟΦΑΣΗ


Είχαμε κάνει με την παρέα μου ένα ταξιδιωτικό στα Βαλκάνια.

Η 31 Αυγούστου 2016 μας βρήκε Βελιγράδι. Επιστρέψαμε βράδυ στο ξενοδοχείο.



Βλέπω ότι ο γνωστός άγνωστος Στράτος ανέβασε νέο ταξιδιωτικό για το Βόρειο Ακρωτήριο. 
Ααα τι ωραία είχα δουλειά να διαβάζω το βράδυ. Όπως ακριβώς το είχα φανταστεί, με την μικρή διαφορά δεν ήθελα να πάω από Κοπεγχάγη, αλλά κατευθείαν από Hirtshalls. 



Άρχισε η φαγούρα. Όλο το βράδυ κόλλησε ο εγκέφαλος (μάλλον κλείδωσε).
Το πρωί στο πρωινό το αποφασίζω.

…..ΦΕΥΓΩ ΓΙΑ ΒΟΡΕΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ…. 



Το είπα στην παρέα, και όπως ήταν φυσικό τους κούφανα λίγο. 
Ακολούθησε επιστροφή στην πατρίδα, επιστροφή στην εργασία, και φυσικά άρχισε ο σχεδιασμός. Κανόνισα την άδεια στην δουλειά μου. 



Έμενε να περάσουν 295 μέρες. 



Φυσικά ακολούθησε συνάντηση με Στράτο, συζητήσαμε λεπτομέρειες κλπ. Μέρα με την μέρα σχεδίαζα το ταξιδάκι μου. Έκλεισα όλα τα ακτοπλοϊκά κλπ. Δεν πέρασε μέρα που να μην ασχοληθώ λίγο. Ο σχεδιασμός τελικά είναι το μισό ταξίδι.




Εφτασε η ώρα για σέρβις στην καλή μου. Αμ δε. 


Μπήκα στον Βαγιαννέλη με την  GS μου

Και βγήκα με το Κόκκινο Χτήνος. Η χαρά απίστευτη. 

Το ταξιδάκι μου θα γίνει με το Κόκκινο Χτήνος.
Οι μέρες συνέχιζαν να περνούν και το μυαλό μου σχεδόν καρφωμένο. 



Οι πυξίδες μου ποια έδειχναν μόνιμα τον Βορρά.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου