Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

15 ΙΟΥΛΙΟΥ EVENSKJER - ALTA


Επιτέλους ο καιρός έφτιαξε. 523 χιλ για σήμερα, για να φτάσω στην βορειότερη πόλη στην Ευρώπη.


Αν και δεν ήταν τόσο ενδιαφέρουσα η πορεία μου, ωστόσο είχε πολλά σημεία να  μείνεις άναυδος απ την ομορφιά.



Σήμερα η πρώτη μέρα που έκανα παράβαση στα όρια. Δεν με τσάκωσαν ευτυχώς


Περιοχή των Σάμις, στάση για καφέ και αγορά σουβενίρ



Μια Σάμαινα στήθηκε για φώτο. 

Μου πάνε; χαχαχαχαχα

 Οι πρώτοι καταρράχτες της μέρας




Με τους φίλους μου τους Ισπανούς. Έτυχε και ήμασταν όλες σχεδόν τις μέρες παρέα, και μέναμε στα ίδια καταλύματα.


Τώρα ποιος παγετώνας είναι αυτός; Ποτέ δεν έμαθα



Συνεχίζω για βορρά. Πήρα φόρα χαχαχα





Φτάσαμε στην Άλτα. Αφού τακτοποιήθηκα στο κάμπινγκ, βγήκα βόλτα. Εδώ η εκκλησία. Ήθελε 15 ευρώ είσοδο για να μπεις. Σιγά μη μπήκα. 

Εμένα μου θύμιζε κονσέρβα πάντως




Με ένα μωρό ταρανδάκι.

Εδώ η Σάμαινα το ταΐζει. 

Αγκαλιά με τους Σάμις

Ακολούθως καθίσαμε να απολαύσουμε τάρανδο κοκκινιστό.

Επιστροφή στο δωμάτιο για ύπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου