Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

3 ΙΟΥΛΙΟΥ Η ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ


Έφτασε η μεγάλη μέρα. Αφού σχόλασα απ την νυχτερινή βάρδια, επέστρεψα σπίτι.
Η καλή μου με περίμενε έτοιμη, φορτωμένη να φύγουμε.
Ένα ντουζάκι, την καβάλησα και.........

Πάμε να κατακτήσουμε τον ορίζοντα κοριτσάρα μου.

Πρώτη κίνηση: Πιάνω συμπλέκτη, κουμπώνω ταχύτητα, ανοίγω γκάζι, και ξεκινάμε για το όνειρο. Μπήκαμε εθνική και σκέφτομαι. 295 μέρες σχεδιασμού και να που είμαι καβάλα στην καλή μου να κάνουμε πραγματικότητα το όνειρο.

Η διαδρομή από Κιάτο, μέχρι το Αίγιο μπορώ να πω πως ήταν λίγο μες στην συγκίνηση.

Σχεδόν είχα αγκαλιάσει την καλή μου. 23 μερούλες παρεΐτσα. Ολη μέρα καβάλα, σαν την ποιο γλυκιά συνουσία. 
Πάμε κοριτσάρα μου. Εσύ κι εγώ. 

Πρώτη στάση Αίγιο στον φούρνο του φίλου μου Δημήτρη Μπομποτσιάρη για καφέ.


Δεύτερη στάση Πάτρα. Όπως πάντα σε κάθε ταξίδι μια βόλτα στους φίλους μου στο MOTORAID.

Και μια ευχάριστη έκπληξη. Στο λιμάνι με περίμενε ο φιλαράκος  μου από Βάρδα, Δημήτρης Βαλογιάννης. Ήρθε να με αποχαιρετήσει και να μου ευχηθεί καλό ταξίδι.



Το καράβι στην ώρα του. Μπήκαμε μέσα έδεσα το Χτήνος, και πήγα κατευθείαν καμπίνα για ύπνο. Ξύπνησα για βραδινό και ξεράθηκα πάλι. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου