Τρίτη 22 Αυγούστου 2017

Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

Σιγά σιγά πέρασε ο καιρός, σχεδιάζοντας, ρυθμίζοντας το gps και περνώντας τις διαδρομές.
Πολλές ώρες στο Laptop, google maps, google street view κλπ. 
Τελευταίες μέρες πριν την αναχώρηση, και ξεκίνησα αγορά του ανάλογου εξοπλισμού για το ταξιδάκι μου. 
Πρώτα πρώτα ο Βαγιαννέλης με το αξιαγάπητο προσωπικό του

Γιώργος, Βασίλης, Φαίη, Τάσος, εγώ και η κοριτσάρα μου.


MΑΚΑΝ. Με την Αγγελικούλα, και τον Διονύση.

BIKERSPOINT με τον Δημήτρη

MOTORAID ATHENS Μιχάλης, Πάνος, Χρήστος

Και αρχίζω προετοιμασία της κοριτσάρας μου.

Καινούρια πατούμενα. Στο μαγαζί που τρέφω μεγάλη αγάπη και αδυναμία.

Ανδρέας Σταύρου και υιοί. Βασίλης και Χρήστος. Πελάτης από το 1994, δεν έχω πάει ποτέ σε άλλο βουλκανιζατέρ. Περιποιούνται την καλή μου με θρησκευτική ευλάβεια. 


Και η ώρα του σέρβις. Αλέξανδρος. Εχει βάλει όλη την επιστήμη του.

Νίκος ο τελευταίος έλεγχος πριν φύγω απ το σέρβις.


Εφτασα 3 μέρες πριν την αναχώρηση, για να βάλει ο Δημήτρης την τελευταία του πινελιά.



Αλλες 2 μέρες για την αναχώρηση. Αγωνία, αδρεναλίνη και λίγο άγχος. 23 μέρες οδήγηση, 11500 χιλιόμετρα. 
Και έχω τρελαθεί από χαρά, και λίγο τρομαγμένος.
Ξέρω ότι το χω. Και το ξέρω πολύ καλά αυτό.  
Αντι να σκέφτομαι τι και πως, καλύτερα να απολαύσω την κάθε μέρα ξεχωριστά. 
Σκέψεις, σκέψεις, εκατοντάδες σκέψεις. 

Ομως μία είναι η ποιο σοβαρή σκέψη. 
Ο ορίζοντας μας περιμένει, και μας περιμένει να τον κατακτήσουμε. 
ΤΕΛΟΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου