Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

15 Απρίλη Fes - Meknes - Fes 200 km


Σήμερα έκανα έναν κύκλο στην περιοχή να πάω και στην παλιά πρωτεύουσα την Μέκνες, η οποία είναι υπό την προστασία της Ounesco. 

Μετά το πρωινό και χαλαρά πήρα το Χτήνος και αναχώρησα για Μέκνες. 
Πρώτη μέρα μπήκα εθνική, και στο Μαρόκο έχουν αναλογικά διόδια. Και πολύ καλή εθνική.
Φτάσαμε στην πόλη El Hag Kaddour. Στάση για καφέ.



Αφού ξεκινήσαμε, δεν άργησα να φτάσω Μέκνες. Ουάου. Πανέμορφη. Απολαύστε




Και είσοδος στην Μεντίνα της πόλης






Παραμυθένια και άκρως τουριστική






Οταν κάνεις ένα υπέροχο και παραμυθένιο ταξίδι, δύσκολα φεύγει το χαμόγελο. Και ειδικά εγώ που το σχεδίασα όλο μόνος, και όπως πάντα μοναχικός ταξιδιώτης.




Ο βασιλιάς. 

Τον βλέπεις σε φωτογραφία φυσικά σε κάθε μαγαζί κλπ


Η αυτού μεγαλειότης, και το Χτήνος.




Ετούτο το ταξίδι τελικά άρχισε να μου αναστατώνει τις αισθήσεις. Κάτι έχει δεν γίνετε. 


,



Απολαυστική οδήγηση μέσα στην παλιά πόλη. Σχέτη απόλαυση. 
Δεν χόρτεναν οι οφθαλμοί μου.



Ομως ήταν λίγο ακριβά και ξέμεινα από λεφτά, κι έτσι πήγα για μεροκάματο.


Στον δρόμο για Volubilis έκοψε το ματάκι μου κάτι όμορφες χωμάτνες διδρομές.
Αφήνιασα λίγο, και πήγα για όργωμα να βγάλω τα έξοδα χαχαχα.







Αναχώρηση απ τα χωράφια με κατεύθυνση Volubilis. Αρχαία Ρωμαϊκή πόλη









Σιγά τα ωα, εμείς έχουμε καλύτερα

Ξεκινάω για επιστροφή στο Ξενοδοχείο. Η πόλη Zerhoun

Άρχισα να τρώγομαι πάλι, και πήρα ένα χωμάτινο μονοπάτι, το οποίο με έβγαλε στην λίμνη Barrage Sidi Chahed. Έκανα στάση, κάθισα στο γρασίδι, έβγαλα μια μπάρα δημητριακών να τσιμπήσω. 


Και ξάφνου εμφανίζεται απ το πλάι η μαντάμ, μου βουτάει την μπάρα απ το χέρι και την τίμησε δεόντως. χαχαχα

Δεν έφευγε, μου έσκασε φιλάκι, ήθελε και σέλφι η κυρία.

Και νωρίς το απόγευμα έφτασα και πάλι Φεζ.

Αλλη μια υπέροχη μέρα έφτασε στο τέλος. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου