Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

14 Απρίλη Chefchaouen - Fes 205 km


Μετά το πρωινό φόρτωσα το Χτήνος, και αναχώρησα από την πανέμορφη Μπλε Πέρλα με κατεύθυνση την Φες


Στην στάση για την φώτο γνώρισα 3 Ισπανούς που πήγαιναν Φες. Μου λένε έλα μαζί μας. Λέω γιατί όχι; Πριν φύγω μου έρχεται μήνυμα ότι πρέπει να δηλωθεί το κινητό άμεσα αλλιώς θα καταργηθεί. Χαχαχα ωραία τα λαμόγια λέω που τα πουλούσαν στο λιμάνι.

Ξεκινάμε με κατεύθυνση το χωριό Laghdir. Εδώ το gps μου έλεγε να αφήσω τον Ν13 και να ακολουθήσω τον P 4103. Σταματάω. Οι Ισπανοί μου έλεγαν έχω κάνει λάθος, δεν είναι αυτός ο δρόμος. Κοιτάζω καλά έβγαινε πάλι στον Ν13 αλλά μετά από αρκετά χιλιόμετρα. Τους αφήνω και ακολουθώ τα δικά μου σχέδια, και πολύ καλά έκανα,



Τι θα έχανα. Απίστευτη ομορφιά, στροφιλίκια, βουνά κλπ. 

Το τοπίο απλά μοναδικό. Με μάγεψε. Είχα τρελαθεί

Και η μέρα που η Σκωτία πέρασε πίσω απ το Μαρόκο, ήταν σήμερα. Πολύ ποιο όμορφα, άγρια και συναρπαστικά τοπία. 
Το χαμόγελο από σήμερα έμελλε να με ακολουθήσει σε όλο το ταξίδι.


Το Χτήνος στα καλύτερά του.



Ετσι ακριβώς όπως τα λέει


,

Τι να πω; Δεν είχα λόγια. 



Και σιγά σιγά φάνηκε η Φες και στο βάθος ο Ατλαντας.

Εφτασα στο ξενοδοχείο, αλλά δεν είχε πάρκινγκ. Μου λένε στο πεζοδρόμιο δεν έχει πρόβλημα. Σύντομα βρήκα λύση. Απέναντι ήταν το Barcelo και με 40 Ντίρχαμ το βράδυ την έβαλα στο υπόγειο φυλασσόμενο. (10 ντίρχαμ = 1 ευρώ)


Ετοιμάστηκα, πήρα ταξί και πήγα στην Μεντίνα

Κι αυτά είναι ταξί

Βρήκα κατάστημα κινητής και με 150 ντίρχαμ, και φυσικά ζήτησαν διαβατήριο να δηλωθεί, και μου έβγαλαν κάρτα, των 15 γίγα. Μια χαρά. Είχα ίντερνετ όλες τις μέρες.

















Η μέρα σήμερα με κατενθουσίασε. Αφού περπατούσα με ένα τεράστιο χαμόγελο. Δεν μπορούσε κανείς να μου χαλάσει αυτή την όμορφη διάθεση. 

Το βραδάκι πήγα πάλι στο Barcelo για φαγητό. 

Εμεινα στο hotel de la paix. 90 ευρώ τα 2 βράδια. Δεν το συνηστώ. 
Πολύ καλύτερο το Barcelo με ελάχιστη διαφορά τιμής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου