Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΛΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΜΟΥ (ΙΤΑΛΙΑ, ΓΑΛΛΙΑ, ΕΛΒΕΤΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ)


Τον τελευταίο χρόνο μου κόλλησε στο κεφάλι η ιδέα να ταξιδέψω μόνος εξωτερικό. 

Μέρα με την μέρα όλο και με έτρωγε περισσότερο η ιδέα, μέχρι που τελικά το πήρα απόφαση. 

Κι έτσι μια ωραία μέρα στρώθηκαν χάρτες, βρήκα οδοιπορικά, φόρτωση zumo κλπ ,κι έτσι σιγά σιγά, μέρα με την μέρα σχεδίασα όλο το ταξιδάκι μου.



Εγώ με την καλή μου. 



Πάντα με κώλωνε στην αρχή η ιδέα μη μου συμβεί κάτι.

Σκέφτηκα σιγά. Το χειρότερο σενάριο να πέσω σε κανά γκρεμό. Ε και; τι να με βρουν αμέσως, τι μετά από 5000 χρόνια; εγώ θα μαι αλλού. Ολα τα άλλα σενάρια δεν με τρόμαζαν. 

Τραυματισμός πχ, εκεί που θα μουν υπάρχουν εκατοντάδες μηχανόβιοι να βοηθήσουν. Βλάβη; Μα έχω ADAC

Οπότε έδιωξα όλα τα συννεφάκια. Προχωράμε λοιπόν.
Αγορά εισιτηρίου και βουρ. 
Πάμε λοιπόν σιγά σιγά για το ταξιδάκι μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου