Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

11η μέρα (bmw motorrad days)


Κατά την διάρκεια του πρωινού γνωρίζομαι με ένα ζευγάρι από Πολωνία. Αφού είχαμε κοινό στόχο σήμερα, ξεκινάμε παρέα λοιπόν για το κάστρο της Χιονάτης. 

Neuschwanstein Castle. Αφού φτάσαμε άντε πάλι Κινέζοι. Κυριολεκτικά μας κύκλωσαν. Με αποτέλεσμα να τσαντιστούμε και να μην ανέβουμε.

Μια φωτογραφία στο απέναντι κάστρο





Εξάλλου αλλού ήταν ο στόχος μας. Αναχώρηση για που αλλού; 

Garmisch-Partenkirchen Χεχεχε
BMW MOTORRAD DAYS. Εδώ ήταν ο σκοπός του ταξιδιού μου 


Πήγαμε στο ένα από τα πολλά πάρκινγκ. Κοιτάξτε τι γινόταν πρωινιάτικα







Και γίνεται το κορυφαίο. Μπαίνω στο κιοσκι της διοργάνωσης να αγοράσω μπλουζάκι. Μου δίνει η κοπελιά το νούμερο και μου λέει δοκίμασέ το.
Που της λέω; Εδώ μου απαντάει. Ολοι εδώ τις δοκιμάζουν. Τι να κάνω κι εγώ βγάζω την μπλούζα, με κοιτάζει, σκύβει, βάζει τα χέρια στα μάτια και να λέει.
Ooo my god, i don't believe it. χαχαχα

Πάμε παρακάτω


Μου πάει; Την σκέφτομαι για την επόμενη σε 3 με 4 χρονάκια

Συνεχίζω. Αυτή δεν νομίζω ότι μου πάει


Αν σας αρέσει το ψάρεμα υπάρχει κι αυτή η επιλογή


Στο κιοσκι του Ιταλικού bmw motorrad

Συνάντηση με gsalex



Και 2 φωτογραφίες από τα πολλά σόου που είχε το event


Το event είχε μεγάλη επιτυχία. Απ ότι διάβασα είχε 35000 κόσμο, και καταναλώθηκαν 17000 λίτρα μπύρας.
Εννοείτε ότι θα ξαναπάω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου