Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2016

13η μέρα (Urbino)


Μετά το πλούσιο πρωινό στο μαγευτικό Oberamergau ήρθε η ώρα για αναχώρηση, και για μια μεγάλη περιπέτεια που δεν τολμούσα να φανταστώ ότι θα μου συμβεί.

Μάζεψα τα μπαγκάζια μου, φόρτωσα την καλή μου, και ώρα για επιστροφή. 

Βγήκα από Γερμανία, μπήκα Αυστρία και πήρα την εθνική για Ιταλία.

Λίγο πριν τα σύνορα με Ιταλία άρχησε επιτέλους να ανεβαίνει λίγο η θερμοκρασία, αλλά άρχησε και μια παράξενη κίνηση που εξελίχτηκε σε μποτιλιάρισμα αμέτρητων χιλιομέτρων.

Με κάποιους Ιταλούς μπήκα στην δεξιά λορίδα που είναι για ωρα ανάγκης και σιγά σιγά περάσαμε τα σύνορα. Ατέλειωτες ουρές αυτοκινήτων, λεοφορείων, τροχόσπιτων κλπ.

Φτάνουμε στα πρώτα διόδια, και μας βγάζουν έξω από τον δρόμο. 

Ρωτάμε έναν αστυνομικό τι έγινε; Αρχησε να φωνάζει φύγετε γρήγορα απ τον δρόμο και πγαίνεται στο βουνό. 

Μα τι έγινε; Ο κόσμος φώναζε χωρίς να καταλαβαίνω. Το gps με έφερνε γύρω γύρω. Τελικά ρωτάω ένα αστυνομικό πάλι τι έγινε; Μας λέει λίγο ποιο κάτω στο πάρκινγκ στην εθνική κάποιος έχει τοποθετήσει βόμβα. Μάλλον είπαν η ISIS. Χεστήκαμε. Μας ειπε πηγαίνεται απο Μεράνο. Πληκτρολόγησα και όπου φύγει φύγει. Τα χρειαστήκαμε. Ανέβηκα στο Jaufenpass αλλά δεν σταμάτησα πουθενά για φωτο. Απίστευτη κίνηση κι από εκει. Τελικά με απίστευτη ταλαιπωρία μπήκαμε πάλι εθνικη. 

Στάση για καφέ κάπου στην εθνική και δίπλα μου ήρθε αυτό.

Τον ρώτησα γιατί όλο αυτό; Μου απάντησε μα αφού 3 βαλίτσες θέλει η γυναίκα μου χαχαχα

Ακούμε στην τηλεόραση τελικά τη βόμβα την απενεργοποίησαν. 

Συνέχεια για Modena και επίσκεψη στην φίλη μου την Τίτη για αγορά βαλσάμικου. Κάθε φορά όταν περνάω πάω για καφέ και αγορά.

Αφού ήπιαμε καφεδάκι τα παμε λίγο αναχώρηση για Urbino. Κοντά στην Ανκόνα βρίσκεται

Μεσαιωνική πόλη προστατευμένη από την Ουνέσκο



Η πόλη γεμάτη τουρισμό και πανεπιστήμια 


Ωραία εστιατόρια λίγο τσιμπιμένα βέβαια αλλά πολύ καλά








Εχει και πολύ όμορφα μπαράκια 



Το Ούρμπινο είναι μια πολύ καλή επιλογή για διανυκτερευση και βολτούλα πριν φτασουμε στο λιμάνι για επιστροφή

Ξενοδοχείο: Colleverde country house. 45 ευρω με κλειστό πάρκινγκ

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου