Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ MANCHESTER - EDINBURGH (380 km)

380 χιλ

Σήμερα αρχίζει ουσιαστικά το ταξιδάκι μου. Το ξυπνητήρι κτύπησε 06:30. Άρχισα να χουζουρεύω, αλλά δεν έχει. Δεν ήρθα για ύπνο. 
Οι μεγάλες νύχτες χρειάζονται σε αυτούς που κάνουν όνειρα, και οι μεγάλες μέρες για εμάς που τα πραγματοποιούμε. 
Πλούσιο πρωινό, και κατεβαίνω για φόρτωμα.

Η Σκωτία μας περιμένει, εμένα και το Χτήνος. Από σήμερα τέλος οι εθνικές και μπαίνουμε επαρχιακό δίκτυο. 
Έφτασα στο Kendal και ορμάμε επαρχία.
Lake District National Park

Μια καταπράσινη περιοχή, με λίμνες ποτάμια και παραμυθένια χωριά.


Windermere


Moffat






Μετά βγήκα στον Α708 που ουσιαστικά είναι ο δρόμος που θα μας πάει στην Σκωτία, και αρχίζει το πανηγύρι.

Το πραγματικό πανηγύρι. Απολαύστε τον Α708


Δρόμος υπερπαραγωγή


Είχα αρχίσει το δικό μου χορό με την καλή μου. 

Αυτή είναι η χαρά του παιδιού.

Και βασικά η ανταμοιβή του μοναχικού ταξιδιώτη.

Οσα σχεδίαζα όλο τον χειμώνα τα έβλεπα ζωντανά μπροστά μου.


Ενα απέραντο παιχνίδι. Leaning Pushing χωρίς να υπολογίζω κούραση.




Γεια σου κι εσένα μοναχικέ καβαλάρη.


Ομως φτάσαμε σχεδόν στο τέλος του απίστευτου δρόμου. Και τώρα που καλοέμαθα;;;;

Αμ δε. Στάση, ανοίγω χάρτη και το ένστικτο με οδηγάει εκτός του 703, και ακολουθώ έναν αγροτικό δρόμο. Αλλη απόλαυση εδώ




Καλά ρε μεγάλε θα μου πείτε, δεν φοβάσαι μόνος στην μέση του πουθενά χωρίς σήμα στο κινητό; Οχι δεν φοβήθηκα ούτε στιγμή. 

Τα μοναχικά ταξίδια με οδηγούν στα όριά μου, και έτσι ανακαλύπτω τις δυνατότητές μου. Κι αυτό ειλικρινά με εξιτάρει.






Και τώρα η Γκόλφω (η κοπέλα που μου μιλάει στο gps) μου έριξε μια ιδέα. Εναν άλλο δρόμο. 
Και λέω: Θες να αγιάσεις, σ'αφήνουν οι δαιμόνοι;;;

Είσοδος σε χωμάτινο 3βάλιτσος. 


Μια χαρά τα πήγαμε



Ακολούθως μπήκαμε στον 703 και φτάσαμε στο Εδιμβούργο, την πρωτεύουσα της Σκωτίας

Ααααα εδώ πρέπει να επανέλθω αεροπορικό 4ήμερο. Πολύ όμορφη πόλη

Το ξενοδοχείο που είχα κλείσει ήταν υπερπαραγωγή. Κλειστό πάρκινγκ φυσικά, και ένα δωμάτιο που μόλις χωρούσα. Δεν ήταν να σηκωθώ απότομα κτυπούσα ταβάνι. Μια καρέκλα για τα πράγματα, κι ένα μπάνιο για νάνους. Ποντικότρυπα.


Με μάγεψε τούτη εδώ η πόλη



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου