Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

6 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ LILLE - MANCHESTER (613 km)



Χαλαρό ξύπνημα, πρωινό και κατέβηκα στην καλή μου για φόρτωμα.

Σε 1 ώρα περίπου φτάσαμε στο Καλαί, κι ετοιμαζόμαστε να μπούμε στο Eurotunel. 



Αφού έκανα Check In, μπήκαμε στο τραίνο για προορισμό την Γηραία Αλβιώνα.



Και λίγη ξεκούραση μέχρι να φτάσουμε. Ουσιαστικά είχε τελειώσει η δεξιά οδήγηση, και θα άρχιζε η αριστερή. Δεν το σκεφτόμουν καθόλου, ούτε με τρόμαζε. Δεν ήταν η πρώτη μου φορά έτσι κι αλλιώς, αλλά με μηχανή η πρώτη.

Και μπήκα στην κόλαση των δρόμων της Αγγλίας. Οι εθνικές μοιάζουν με την Πανεπιστημίου μέρα μεσημέρι. Δράμα



Ολα τα είχαμε, έγινε και ατύχημα. Ακινητοποίηση.

Φτάσαμε απόγευμα στο Μάντσεστερ. Και βολτούλα στο Θέατρο του ονείρου. Εδώ έγινα μικρό παιδάκι 






Με το Χτήνος μου στο Θέατρο του Ονείρου. Μαγεία


Μετά μια τσάρκα στο Μάντσεστερ, αν και δεν τρελάθηκα ιδιέταιρα

Εδώ σε αυτή την πόλη ξεκινά από αύριο το ταξίδι μου.









Fish and Chips παρακαλώ. Εγινε το κυρίως γεύμα μου σχεδόν όλες τις μέρες. Το λατρεύω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου