Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

11 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ PORTREE - BALLOCH (370 km)


Έτοιμο το Χτήνος για νέες περιπέτειες. Πρωινό και φύγαμε. Εγώ και η καλή μου.

Πήρα τον Α87 και σύντομα βρέθηκα δίπλα σε λίμνες και πανέμορφους δρόμους. 


Και απ το πουθενά εμφανίστηκε μπροστά μας το Donan Castle.






Και τώρα στο ψητό. Ψάχνοντας την Nessie. Από κάπου θα πεταχτεί δεν μπορεί.

Ψάξαμε όλη την λίμνη, αλλά μάταια, πουθενά η Nessie. Αφήνοντας την Loch Ness 

Πέσαμε στο Urquhart Castle. Δεν πήγα. Έπρεπε να αφήσω την μηχανή στο πάρκινγκ με τα πράγματα και να κατέβω στο κάστρο. Ούτε που το σκέφτηκα να την αφήσω μόνη και φορτωμένη. Έφυγα

Κατευθύνομαι προς το Fort August

Το Caledonian Canal, το οποίο κατεβάζει τις βάρκες ή αντίστροφα, προσθέτοντας ή αφαιρώντας νερό, σε διαφορετικά επίπεδα.


Πηγαίνοντας προς το Fort William εεεεεε να μην κάνω μια στάση; 
Το αποστακτήριο Ben Nevis

Ακολούθησε ξενάγηση




Και φυσικά γευσιγνωσία


Fort William




Και άρχισα να διασχίζω την κοιλάδα Glen Coe με το απίστευτα όμορφο τοπίο.





Πριν φτάσω στο Balloch να μπροστά μου μια τεράστια κάβα. Τι να πρωτοπάρει κανείς; Προτίμησα ένα μπουκάλι Bunnahabhain 25ρη να πλουτίσει την συλλογή μου. 
Αν και το βλέπω να αδειάζει γρήγορα. 

Έφτασα Balloch το οποίο δεν μου πολυάρεσε, και έτσι άραξα στο ξενοδοχείο για φαγητό και τι άλλο;
Ledaig το οποίο δεν ήξερα. Ένα καπνιστό απ το Islay πάλι. Χωρίς κάτι το ιδιαίτερο. 
Λεμόνι και κάπνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου